Subject: RE: 20240911_EER2465UAS_13-15SEP24_SÄRTS_KL_EDL014
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:47:32 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 11, 2024 3:45 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: 20240911_EER2465UAS_13-15SEP24_SÄRTS_KL_EDL014

Tere

Palume kooskõlastust EER2465UAS NOTAM taotlusele.

Täname!

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 11, 2024 3:42 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: 20240911_EERXXXXUAS_13-15SEP24_SÄRTS_KL

Tere

EER2465UAS

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 11, 2024 3:37 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: 20240911_EERXXXXUAS_13-15SEP24_SÄRTS_KL

Tere

Kaart ununes.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 11, 2024 3:35 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 20240911_EERXXXXUAS_13-15SEP24_SÄRTS_KL

Tere

Saime Kaitseliidult kiireloomulise õppuse jaoks piiranguala taotluse.

Kui antud ala saab veel kehtestada, palume sellele tunnust.

A)EETT B)2409131700 C)2409151300

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 581000N0245832E – 581010N0245956E - 580838N0250107E - 
580804N0250300E - 580402N0250608E - 580401N0250433E - 580252N0250312E - 
580325N0250022E - 580649N0250030E - 580827N0245910E - 581000N0245832E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5649 6124.

F)SFC G)1400FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.